Ads 468x60px

Pages

ŞARLOT PASTA

MALZEMELER
2 paket krem ole kakaolu
2 paket beze
1 su bardağı fındık ( iri dövülmüş )
2 su bardağı süt
2 paket Ülker Peki Rulo Pasta
3 adet muz ( küp küp kesilmiş )
1 paket hazır pandispanya

YAPILIŞI
1. 2 su bardağı soğuk sütle 2 paket kremoleyi hazırlıyoruz.
2. İçerisine 2 paket bezeyi ufalıyoruz.
3. Fındığı ve muzu ekliyoruz.Hepsini karıştırıyoruz.
4. Rulo keki 2 cm. kalınlığında dilimliyoruz.streç film kaplı Yuvarlak bir kasenin içine yerleştiriyoruz.Çukur yerine krem şantili karışımı yerleştiriyoruz.
bir kat daha pandispanya ile örtüp bir kat daha kremole döküyoruz.
5. Kapağını kapatıp,buzdolabında 1 gece dinlendiriyoruz.
6. Ertesi gün ters çevirip servis yapıyoruz.Afiyet olsun.
tarifimi gelibolu17-midedenkalbe gönderiyorum....

8 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Sevil Şahin dedi ki...

gülsümcüm ellerine saglık canım
afiyet bal olsun
çok nefis olmuş..

Adsız dedi ki...

Efendim, merhabalar; İlk defa böyle bir pasta gördüm.(Şarlot pasta) Çok da leziz olduğuna inanıyorum. Mutfak ile aram hiç iyi değildir. Sadece meydan gelmiş lezzetleri seyretmekle yetinirim. Elinize, emeğinize ve gönlünüze sağlık ve mutluluklar dilerim efendim, saygılarımla.

Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

Ayşe dedi ki...

Ne güzel olmuş öyle.
Ellerine sağlık.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım.çok şık ve leziz görünüyor pastan.afiyet olsun.sevgilerimle...

gelibolu17 dedi ki...

canım pastan çok güzel ve değişik olmuş.
ellerine sağlık.çok teşekkür ediyorum.gene beklerim sevgiler selamlar

Pembe Tatlar dedi ki...

Butayı yapmayıda yemeyide çok seviyorum:))

Işıl dedi ki...

hep denemek ıstıyorum bu sarlotu

Nurbetül dedi ki...

burdaki rulo pastanın tarifini rica edebilirmiyim :) Çok düzgün görünüyor. bi türlü güzel rulo elde edemiyorum. pandispanyayı tutturamıyorum yani.

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers