Ads 468x60px

Pages

KEMALPAŞA TATLISI

Hazır pratik  bir tatlı... Ansızın yemeğe gelen misafirlerim için hep bir paket bulundururum evde... Çünkü eşim misafirlikte daha oturuyor bile olsam '' HAYATIM AKŞAMA YEMEKTE NE VAR?'' sonrasında kimle yemek yemek istedğini söyler... Tabiki bende her zaman olduğu gibi TAMAM HAYATIM BİR ŞEY LAZIM DEĞİL EVDE TATLI MALZEMEME KADAR HER ŞEY VAR dedikten sonra yemeğin yanına yetiştirdiğim sık yaptığım tatlılardan biridir....

Aslında  bazılarımıza kolay ve denemesi cesaret gerektirmeyen bir tatlı gibi görünsede aramızda denemeyenlerin bile olduğunu görünce yayınlamaya karar verdim.... hazır bir paket kemal paşa tatlısı alınır ve üzerindeki tarife göre yapılır...  Belki çoğunuz diyorsunuz ki evet gülsüm ne varki bunda ?
Hayır öyle değilmiş mutfak işi cesaret ve sevgiyi birlikte istiyor... Birşeyleri denemeye cesaretin varsa birde yedirip içirmeyi seviyorsan;  en güzel sohbetlerin yemek sohbetleri olduğunu düşünüyorsan;hele bir de benim gibi boğa burcuysan; bizlere mutfakta herşey kolay geliyor... Ama aramızda bu tatlıyı denememiş olanlar olduğu için yayınlıyor tavsiye ediyorum....
Özellikle tahinle servis yapılırsa daha bir lezzetli olur...

AFİYET OLSUN....

2 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

nesrin dedi ki...

Benim de cok sevdigim bir tatli, bence yapilmasi cok kolay degil. Cok haslayinca, cok karistirinca dagiliyorlar. Dedigin gibi sevgi ve özenle hazirlamak gerek. Sevgiler...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

INANMIYORUM KEMAL PASA TATLISI HARIKA GÖZÜKÜYOR :((((

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers