Ads 468x60px

Pages

TOST MAKİNASINDA IZGARA ANTRİKOT

Hiç kolumu hareket  ettirecek halim yok bugün... Ne tarif yazmak geliyor içimden ne de ev işi yapmak... sonbahar sendromuna girdim sanırım. Ama yinede daha önce çektiğim bu fotoğrafı yayınlamak istedim... Benim gibi eşi et severlere sıkıştıkları anda kurtarıcı bir yemek bu... süt soğan sıvıyağ ve kekik işe bir gün önceden marine edilmiş dana etini ısıtılmış tost makinasında pişiriyoruz.... Aslında gayet sağlıklı bir lezzet... et piştikten sonra yanına bir kaç tane biber ve domatesde yaptım... iyi bir servis oldu....

HERKESE AFİYET OLSUN.....

6 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Unknown dedi ki...

bende bahar sendromuna girdim.tarif tam benlik,ellerine sağlık.sevgiler.

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Harika olmus ellerine saglik canim c ekti vallaha sabah sabah :)

Adsız dedi ki...

ÇOK LEZZETLİ GÖRÜNÜYOR ELLERİNİZE SAĞLIK.

otuzundansonra dedi ki...

güzel görünüyor ,ellerine sağlık.Sert mi oluyor biraz yoksa yumuşak mı?

gülsüm dedi ki...

iyi marine edilmiş kaliteli bir et yumuşacık oluyor....

gülsüm dedi ki...

teşekkürler yorumlarınız için... çok canınız çekti ise gelin yapayım sizede...

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers