Ads 468x60px

Pages

BALKABAĞI TATLISINDAN PİRAMİT PASTA

DÜN yemekbahane-MÜGEDEN esinlendim annemde kabak getirdim sana soyulmuş deyince onlar gider gitmez yaptım tatlımı.... tarifi için mügenin sitesine buradan ulaşabilirsiniz....
gayet açık şekilde tarif verilmiş... Tek fark ben krem şanti ekledim ve cevizi bol:))
HERKESE AFİYET OLSUN.....
 bir kaç gündür tarif ekleyemedim siteme çünkü işyeri ev o kadar yoğun bir iş temposu içindeyiz ki anlatamam... bir taraftan ceza yeme ihtimalimiz olan bildirgeler beyanlar ay sonuna yetişecek yılbaşı işlemleri..... bir taraftan eşimin dükkan taşıma meselesi....
bir taraftan senin iş yoğunluğunu anlamayan sana iş buyuran yada emir veren hayatına karışan insanlar.......
neyse biraz doluyum sanırım galiba.... 
 İŞ+STRES+SİNİR+BEL AĞRISI+MOTİVASYON BOZUKLUĞU+
+EV İŞİ YANİ İKİNCİ MESAİ+ SENİ BOŞ OTURUYOR SANAN İNSANLAR....
Daha ne olsun hayatımda...........
ağzımızın tadı kaçtı en iyisi tatlı yiyelim tatlı konuşalım..... eşim gelecek birazdan daha yemek hazırlıkları tamtmlanacak... şimdilik hoşçakalın....
tarifim pçds 54 e hayattan azıcık a gidiyor.....


12 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Yemekbahane dedi ki...

Eline sağlık canım, afiyet olsun :)

Sevgiler
Müge

CEMİLECE LEZZETLER(CEMİLE OKŞAR) dedi ki...

BAYILIRIM,EMEGINIZE SAGLIK.
SEVGİLER..

nohut oda dedi ki...

seni boş oturuor sanan insanlar kısmı en sinir olanı gerçekten...
eline sağlık..

Adsız dedi ki...

Hayırdır abla bişi mi yaptım.yoksa berra birsen mi bişi yaptı?

Adsız dedi ki...

herkez herkesin hayatına karışmayı çok seviyor zaten...
boşvereceksin yoksa mutlu olamazsın o leziz yemeklerini yiyemeyiz...:)
o tatlı canını sıkma sen

susamcorekotuFeriha dedi ki...

olumsuzlukları boşvermek lazım,pasta harika olmuş

GÜLSÜM dedi ki...

NEZAHATCİM SEN BİRŞEY YAPMADIN..... YAPANLAR VAR:))

mandalincikmazi dedi ki...

Canım
bazen işler öyle yoğun oluyor ki seni çok iyi anlayabiliyorum yinede maşallah sana neler neler yapmışsın birde dünyalar tatlısı kızın var akşam ona sarılınca stress yorgunluk uçar gide maşallah çokk şirin Rabbim nazarlardan korusun onu ....

Hayattan Azıcık dedi ki...

Ben buraya daha önce yorum yaptım diye hatırlıyorum alla alla...
Herneyse canım 80 numara ile yayınladım piramit pastanı bende ilk sende görmüştüm sanki.
Sevgiler güzel meleğini öp sevgiler...

keskinli dedi ki...

enfes görünüyor ellerine saglik sevgiler...

Adsız dedi ki...

BU HARİKAYDI EN KISA ZAMANDA BUNDAN TEKRAR İSTİYORUM:))

Adsız dedi ki...

hımm pastada harika gözüküyor elinize sağlık ama altaki resimdeki ciciş çok daha tatlıı ben ondan yedimm. maşallahh diyim nazar değmesinn. :)

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers