Ads 468x60px

Pages

TARHANA ÇORBASI


Yemeklerimi daha dikkatli yapıyorum artık zorda olsa diyetin ilk gününü atlattık darısı devamına artık....
eeeee yemeklerimizde değişecek haliyle....
göz kararı yağ  koymak yok artık.....
örneğin bu çorbamız 1 çorba kaşığı yağ ile yapıldı ve ıspanak yemeği ile birlikte afiyetle yendi.....
tarhanayı çok severim zaten diyet yaparkende iyi geliyor.....
ben önce 4 kaşık tarhanayı 1 kaşık yağda kavurdum sonra üzerine ılık su ilave edip çırpıcı ile bir güzel çırrparak yapıyorum topaklaşmıyor....
sonra 2 diş sarımsak ezip atıyoruz..... en sonda dondurucuda haşlanmış nohut  varsa ilave edip....
nar ekşisi ile servis yapıyoruz herkese afiyet olsun......
bunun yanında diyetteyim diye hamur işi yapmadım sanmayın yaptım ama tadına bile bakmadan Aydına yeni taşınan dayımlara gönderdim... aslında kendim götürecektim ama nasip değilmiş.....
Yarın onların tarifi var tahinli çörek ve portakkallı kek......
HERKESE AFİYET OLSUN diyettekiler hariç:))

9 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Hayattan Azıcık dedi ki...

oh oh misss bende bu akşam yağsız süzme mercimek yedim sadece :) bu arada gönderdiğin mail adresi yanlış...
Sevgiler...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

allah sabrını artırsın:)))

Hayattan Azıcık dedi ki...

canım ekledim sohbete davette ettim kabul etmeni bekliyorum.

meleginmarifetleri dedi ki...

Arkadaşım bende ödülün var gelip alırmısın:))

ab-ı hayat dedi ki...

Bizim evde kış aylarında en sık tüketilen çorbadır,elerinize sağlık.

umutluhayat dedi ki...

canım ellerine sağlık olsun ,gerçek bir diyet çorbası olmuş,bende dün akşam domates çorbası ve barbunya
yedim

mandalincikmazi dedi ki...

Çorbaya yorum yazmayı atladım geri geldim :))
ellerine sağlık.....

mandalincikmazi dedi ki...

Kolay gelsin canım başarılar dilerim :))
Evde senden başka diyet yapan varsa işin biraz daha kolay olur yok ama sadece sen yaparsan o zaman zor oluyor....
Sevgiler.........

ümmühan dedi ki...

Çorba nefis ellerine sağlık, sıcacık ne güzel olur

Ben de diyetimin 2. haftasındayım, ilk 3 günden sonrası rahat oluyor,yeter ki azim olsun :)

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers