Ads 468x60px

Pages

DAMLA SAKIZLI KURABİYE

Damla Sakızlı Kurabiye,
2 yumurta
1 su bardağı şeker
250 g tereyağ (oda ısısında, yumuşak)
1 su bardağı mısır nişastası
1 paket kabartma tozu
3,5 su bardağı un
1 tatlı kaşığı dövülmüş damla sakızı
yada 4 çorba kaşığı sakızlı muhallebi tozu

Nişasta, un ve kabartma tozu birlikte elenir. Diğer malzemelerde ilave edilip yoğurulur. Hamurdan parçalar alınıp yuvarlanır. Kurabiyeler önce yumurta beyazına sonra hindistan cevizine batırılır.... 170 dereceye ısıtılmış fırında hafif pembeleşene kadar pişirilir.

Bu kurabiyeler çayla çok güzel gidiyor ve kolay bayatlamıyor.

Afiyet olsun.

Sonunda kdv muhtasar kurumlar derdi bitti......... oh ne rahat........   ayın 28 indede kermesimiz var gıda ve her türlü eşya var yer DENİZLİ nin Kale ilçesi.....
Salı ve çarşamba onun hazırlığı var sonrada  eşimin semineri için Antalya yolcusuyuz 3 gün tatil...
Kızımın tabiri ile YAŞASINNN:))
Taşınma derdi iş telaşı bitti şimdi sıra mart ve nisan yorgunluğunu atmaya geldi daha sık görüşmek dileğiyle ........

5 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

ümmühan dedi ki...

Damla sakızının kokusunu çok severim ellerine sağlık, damla sakızlı muhallebi yedim, kahve de içtim, kurabiye de yediğimi hatırlıyorum ama Denizli de mi yoksa Balıkesir de mi onu anımsayamadım
Sizin orada çarşılarda özel damla sakızlı kurabiye satan yerler var mıydı acaba ?
Kermesiniz de hayırlısıyla bol kazançlı olur inş. selamlar

Pembe Tatlar dedi ki...

Oo elelrine sağlık gülsümcüğüm....

Kırmızı Papatya dedi ki...

ellerine sağlık,
damla sakızı aromasını çok severim
kokusu falan ne hoş olur..
eminim kurabiyede de güzel bir lezzet vermiştir
denemek lazım..
sevgilerle..

hayal perest dedi ki...

bayılırım damla sakızının o mükemmel esansına en kısa zamanda deneniceler listesinde

gelibolu17 dedi ki...

canım merhaba nasılsın?
etkinlik için yapman gerekenleri bırakıyorum..
30 nisanda başlıyo etkinlik sende..
yarın başlayabilirsin davetiyeleri dağıtmaya,
ne kadar çok dağıtırsan katılım o kadar güzel olur.önceki etkinliklere katılanlarada davetiye mutlaka götür.
bu dağıtman gereken davetiye..

DAVETİYE

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN
GÖNDEREN: http://mutfaktansesler.blogspot.com/

59. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM
SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

http://porselendemlik.blogcu.com

http://gelibolu17.blogspot.com/

tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için

30 NİSAN 2010-14 MAYIS 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://mutfaktansesler.blogspot.com/

YANİ BEN YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.
VE TARİFİNİZE
"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 59.HAFTA "
BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

BUDA SAYFANDA YAYINLAYACAĞIN DUYURU YAZISI.
BUNUDA PERŞEMBE GÜNÜ EKLERSEN SAYFANA İYİ OLUR...
GELEN TARİF OLURSA BİLE 30 UNDAN ÖNCE EKLEME ŞİMDİKİ EV SAHİBİNE AYIP OLMASIN..

SAYFAYA YAZI

http://porselendemlik.blogcu.com

http://gelibolu17.blogspot.com

tarafından hazırlanmış olan

59.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

30 NİSAN 2010-14 MAYIS 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://mutfaktansesler.blogspot.com/

YANİ BEN EV SAHİBELİĞİ YAPACAĞIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...
ETKİNLİĞİMİZE YEMEK GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM.
LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM.
SEVGİLER

gelen tarifleride zaten takipçimizsin biliyosun nasıl ekliyeceğini,ama istersen ben kısaca anlatıvereyim,bu duyuru yazısı sürekli en üstte olacak ve her yeni gelen tarif üstte olacak yani 1 den başlayıp sırayla yeni gelen tarif üstte olacak.
tariflerin adresini mutlaka verki tıklayınca tarife ulaşılabilsin..
sahiplerinede alınca haber vermen gerekiyor.
yoksa insanlar merak ediyor acaba yayınlanmadımı diye..
şimdilik bukadar canım..
başka bişey olursa gene yardımcı olmaya çalışırım...
nasılsa bu yorumu yayınlamayacağın için msn imi bırakıyorum..
eğer yardımım gerekirse çevrimdışı olsamda yaz geldiğimde bakarım..
glcanix@hotmail.com
gülcan
şimdiden kolay gelsin canımm,inşalah bol katılımlı bir etkinlik olur.
sevgiler selamlar..


banneri kodunu kabul etmiyo blogspot.onuda bi zahmet benden alırmısın?

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers