Ads 468x60px

Pages

HAŞHAŞLI EKMEK

Makinada ekmek yapmayı çok seviyorum bütün malzemeleri koy ohhhh sen keyfine bak çıkan lezzetde pazar ekmeklerine hiç benzemiyor.... o koku o lezzet evi yıkıyor neredeyse..... bu ekmekte onlardan biri...


1+1/4 cup süt
1 yumurta
1+1/2 küçük kaşık maya
1 büyük kaşık şeker
1 küçük kaşık tuz
5 büyük kaşık haşhaş
3 cup un
hepsi bu kadar..... işten gelme saatine ayarla ekmek hazır olsun evde sonra evde varmıydı yokmuydu bayatladımı derdi olmasın.... çünkü bu ekmeğin bayatı bile israf olmuyor...
afiyet olsun herkese.....

Ev yerleştirme yorgunluğum geçmedi hala en kısa zamanda en güzel yemek ve sofraları paylaşmak istiyorum sizlerle........

5 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Adsız dedi ki...

haş haşlı ekmeğide pek severim şu makinadan alsam nasıl olur acaba bir türlü karar veremedim...afiyet olsun

Unknown dedi ki...

Evde yapilan ekmek gibisi var mi? Ellerine saglik canim benim...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

eline sağlık çok güzel olmuş ayrıca senin diyete ihtiyacın yok diye düşünüyorum ben
mutlu pazarlar sevgiler

Unknown dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum kendi ekmeğini yapmak kadar keyifli bir şey yok her çeşidini deneyebilir insan tamamen hayal gücüne kalmış ellerinize sağlık bloguma da hoşgeldiniz sefalar getirdiniz

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm çeyizime alcam bende bu icattan:)

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers