Ads 468x60px

Pages

ÇEŞNİLİ PATETES- YADA GALGITMA:)



KÖZLENMİŞ BİBER TURŞUSU
Közde biberleri yazdan hazırlamış dondurucuya koymuştum dün çıkarttım doğrayıp bir kaseye aldım... ayrı bir kasede limon suyu tuz nar ekşisi biraz dövülmüş sarımsak ile güzelce çırptıktan sonra biberlerin üzerine ilave ettim. harika bir turşu oldu...şimdi farkettimde ne kadar çok sarımsak kullanıyorum... ama şifalıdır sarımsak doğal antibiyotikmiş ayrıca salgın domuz gribine karşı etkiliymiş...
AFİYET OLSUN...



PATETES GALGITMASI

Patetesleri soyup küp küp doğradım. Yıkadıktan sonra teflon tencereye aldım. üzerine biraz zeytinyağı gezdirdim ve üzerine karabiber nane tuz pul biber ekledim ve tencerenin kapağını kapattım.en büyük ateşte tencereyi sallayarak yani denizli şivesiyle galgıtarak pişirelim.... içine bi kaç tane doğranmış sarımsak atabilirsiniz... sonra yoğurtla yemesi harika oluyor....

HERKESE AFİYET OLSUN...

0 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers