Ads 468x60px

Pages

MUZLU PORTAKALLI TART


Malzemeler:

4 Yumurta

4 Yemek Kaşığı Ilık Su

6 Yemek Kaşığı Şeker

1 Paket Vanilya

1.5 su bardağı un

4 Yemek Kaşığı Nişasta

Yarım Paket Kabartma Tozu

75 gr erimiş margarin.....

önce şeker yumurta ve margarini mikserde çırpıyoruz sonra diğer malzemerli ilave edip 3-4  dakika daha çırpıyoruz.... sonra tart kalıbımızı hafif yağlayarak (ben borcam kullandım) tepsiye elimizle yada spatula ile kaplıyoruz.... sonra 175 derecelik ısıtılmış fırında 25 dakika pişiriyoruz.... fırından çıkan tartımız soğuduktan sonra 1 paket dolgu kremasını paketteki tarife göre çırparak üzerine döküyoruz.... çünkü krema yapmaya üşendim sularımız kesikti:P gerçekten.... sonra üzerine sadece muzda olabilir yada meyvelerimizi dizip tart jölemizi bir taraftan pişirirek meyvelerimizin üzerine döküyoruz.....
biraz tembel işi bi tart oldu ama lezzeti yerindeydi.... her ne kadar amca kızım FATİNUR  yeni tadlara açık olmadığı için beğenmesede olsun ben seviyorum.....en kısa zamanda onun meşhur ıspanaklı kekini yayınlayacağım size:))
Ayrıca bu tarifimi 51.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE gönderiyorum.
http://porselendemlik.blogcu.com/ 
http://gelibolu17.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan  4 OCAK 2010 - 18 OCAK 2010TARİHLERİ ARASINDA
http://japoncekirdegi.blogspot.com/  ev sahibeliğini yapacağı etkinliğe herkes davetlidir....


HERKESE AFİYET OLSUN....

12 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

CAHİDE dedi ki...

Gülsüm'cüğüm lütfen beni yanlış anlama.Senin sorun da bir problem yok.Ama zaten ben yılbaşıyla ilgili bir yazı hazırlığındaydım senin soruna tevafuk etti.Kimseyi incitmek için yazmıyorum yazılarımı bu sadece dolup taşan bir yüreğin dışa yansımaları.Senin,benim zaten bahsettiklerimle bir alakası olamaz ama uyarmak,farkettirmek hepimizin görevi.Kırıldıysan üzgünüm,hakkını helal et canım...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım mutşem bir görüntü tarifini sabırsızlıkla bekliyorum. Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... sağlık mutluluk,başarı ve bolluk içinde bir yıl olmasını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... sağlık mutluluk,başarı ve bolluk içinde bir yıl olmasını diliyorum. Yeni yılınız kutlu olsun...

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Günaydın. Görüntüsü üsper eminim tadıda öyledir. Ellerinize sağlık. İyi yıllar dilerim. Sevgiler...

KEYFESEYRAN dedi ki...

Gülsüm cüm valla çok güzel görünüyor ellerine sağlık yeni yılını da kutlarım

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Görüntü süper, tarifini bekliyorum. İyi seneler, tüm sevdiklerinizle, sağlıkla, mutlulukla...

Pembe Tatlar dedi ki...

Yeni yılın size ve tüm sevdiklerine sağlık, mutluluk, neşe, başarı, bolca para, sevgi ve huzur getirmesini dilerim.

Mutlu Yıllar :))

Unknown dedi ki...

Selam hemserim yeniyilin simdiden kutlu olsun sana ve ailene huzur ,mutlulur ,sevgi ,saglik diliyorum .Hersey gönlünce olsun sevgiler canim öptüm

japon çekirdeği dedi ki...

tarifiniz yayınlanmıştır. ilginiz ve emeğiniz için çok teşekkürler ellerinize sağlık :))

sevgiler,
ebru

gelibolu17 dedi ki...

canım etkinliğimize vermiş olduğun destek için çok teşekkürler ellerine sağlık.tarifin harika görünüyor.gene beklerim.sevgiler selamlar

Sevil Şahin dedi ki...

gülsümcüm ellerine saglık nefis olmuş
sevgiler

sevgi dedi ki...

Bayılırım meyveli pastalara.. Hem hafif oluyor, hemde meyveli ya hani az kilo aldırıyo avuntumuz oluyor. Ellerine sağlık...

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers