Ads 468x60px

Pages

MANTAR SAPI ÇORBASI


Niye böyle bir isim koydum bilmiyorum ama kaşarlı mantar yapmak mantarların alt kısımlarını çıkartmıştım. onları değerlendirmek için az yağda kavurdum bir kısmına yumurta kırıp kahvaltıda yedik ve işe geldim annemde kızım tarhana içmedi diye bu çorbayı yapıp değerlendirmiş benden önce....
şimdide annemin yaptığı akşam afiyetle tükettiğimiz çorbaya gelelim... kavurduğumuz mantardan 1 su bardağı kadar alıyoruz içine 1 patates 2 adet havuç doğrayarak haşlamaya başlıyoruz.haşladıktan sonra 3 kaşık konserve bezelye ilave ediyoruz. ayrı bir kasede 2 kaşık yoğurt 1 kaşık un biraz su ile ezip azar azar kaynayan tencereye ilave ediyoruz.... bir taşım daha piştikten sonra tuz nane kırmızı biber pul biber ne arzu ederseniz artık ekleyebilirsiniz... isterseniz üzerine tereyağlı kırmızı toz biberli sos dökerek servis edebilirsiniz.
Bu aralar işlerimiz çok yoğun hem ev hem iş yetişemiyorum buradan yorum yazamadığım arkadaşlarıma sevgilerimi gönderiyorum....
HERKESE AFİYET OLSUN....

8 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

BAL TATLISI dedi ki...

değişik bir mantar çorbası olmuş iştah açıcı görünüyor afiyet olsun

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

enfes olmuş arkadaşım.ellerine sağlık.ee israf etmemek en güzeli ne hoş bir şekilde değerlendirmişsin.sevgiler.

Unknown dedi ki...

ilginç bir isim olmuş ama lezzeti yerindedir ..
afiyet olsun ..

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık fıstığım çok güzel görünüyor ahh kastamonuda olsamda mantar toplasam onlarla yapsam tadına doyamasamm ahh ahhhh

Pembe Tatlar dedi ki...

Güzel bir fikir ellerine sağlık gülsümcüğüm...

Federica Simoni dedi ki...

che invitante!! mmmm...

sevimin sayfasi dedi ki...

mantar sever biri olarak cok begendim
ellerine saglik canim

meleginmarifetleri dedi ki...

Mantarların sapını değerlendirme açısından iyi bir fikir ellerine sağlık..

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers