Ads 468x60px

Pages

TARİFLER DİZİSİ-5

TARİF 47:
HİNDİSTAN CEVİZLİ BADEMLİ KURABİYE

Güzel tarifi için arkadaşıma çok teşekkür ediyor, ellerine ve emeğine sağlık diyorum.

Yapılışı ve diğer güzel tarifleri için BAHAR ÇİÇEĞİ  linkine tıklayabilirsiniz


TARİF 46:
FİNCAN KEKİ

Güzel tarifi için arkadaşıma çok teşekkür ediyor, ellerine ve emeğine sağlık diyorum.

Yapılışı ve diğer güzel tarifleri için MİNTİNİN MUTFAĞI   linkine tıklayabilirsiniz


TARİF 45:
MİLFÖY BÖREKLER

Güzel tarifi için arkadaşıma çok teşekkür ediyor, ellerine ve emeğine sağlık diyorum.

Yapılışı ve diğer güzel tarifleri için  PETUNYALARIM  linkine tıklayabilirsiniz
TARİF 44:
HURMALI TRUFF

Güzel tarifi için arkadaşıma çok teşekkür ediyor, ellerine ve emeğine sağlık diyorum.
Yapılışı ve diğer güzel tarifleri için  SOFRA SANATIM  linkine tıklayabilirsiniz

TARİF 43:
AĞLAYAN PASTA

Güzel tarifi için arkadaşıma çok teşekkür ediyor, ellerine ve emeğine sağlık diyorum.

Yapılışı ve diğer güzel tarifleri için  HANİFE  linkine tıklayabilirsiniz

TARİF NO 42:

VİŞNE SOSLU MUHALLEBİ
PORSİYONLUK KADAYIF



Güzel tarifi için arkadaşıma çok teşekkür ediyor, ellerine ve emeğine sağlık diyorum.

Yapılışı ve diğer güzel tarifleri için BENGİSU ABI HAYAT linkine tıklayabilirsiniz