Ads 468x60px

Pages

ÇANAK KÖFTE--- MİLFÖYLÜ...



bu köfte işten eve gelip acele ile yaptığım ve farklı bir harç ile yaptığım bir köfte yarım kilo dana kıymasının içine KNORR MEYHANEBULGUR PİLAVI HARCI yarısını ekledim.1 çay bardağı galeta unu 2 yumurta 1 soğan rendesi hepsi bu baharatlar zaten pakette olduğundan baharat eklemiyorsunuz.... sonra muffin kalıbının içine küçük çanaklar oluşturdum önce 20 dakika pişirdim sonra üzerine patataes havuç ve bezelye garnitürü koydum en üzerine birer dilim kaşar ve en üzerine milföyle sıkıştırarak kapattım ve yumurta sarısı sürdüm bi yarım saat da pişti... yani milföyler kızarana dek....

Aynı köfte harcından artanınada biraz isot atarak bu adanaları elde ettim fırına sürdüm.... afiyetle yedik yalnız benim kıymam yağsızdı biraz kuruma eğilimi gösterdi... biraz yağlı olursa iyi olur....


Bu resmi aceleden çok iyi çekememişim.... artık idare eder...
herkes çok açtı bir an evvel koymak istedim....
Ayrıca arkadaşlar knorrda üye olanlara çok güzel hediyeler var..... knorrun sitesini ziyaret etmenizi tavsiye ederim....
HERKESE AFİYET OLSUN...........

9 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

burcunokta dedi ki...

nefisssss ay bune lezzet, hemgöze hem miydeye şahane görünüyor, yapan ellerin dert görmesin. sevgiler.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Oyy Oyy bunlarda ne ye benı diye bagırım barım bagırıyorlar..
Ellerine sağlık...

SEVGİ dedi ki...

Maşallah çok beceriklisiniz...
tarifler ardı ardı na geliyor ..
bu tarifte hem kolay hemde lezzetli görünüyor
denemeye değer..
eline sağlık sevgili Gülsüm ..

Küçük Sofra dedi ki...

Ellerine sağlık canım.
Köfte olur da yenmez mi her türlüsü yenir tabi :))

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm..
yoğun iş hayatı hernekadar sarsa da bizi yinede ağız tadımızdan geçemiyoruzz

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Canım..söylemin bile beni mutlu etmeye yeterli geldi..
Üniversiteli arkadaşım vardı Denizlili sağolsun onun sayesınde tanıışmışdım etli etli kuru biberlerınızle..
Övmek gibi olmasın lakın ciddi diyorum sizin oranın biberlerının tadı farklı suyundan mıdır nedir..
Yaşamına güzellıkler serpişsin her daim..
Sevgilerle...

mandalincikmazi dedi ki...

Hımmm
valla süpersin
ne güzel fikir ellerine sağlık eeee yanına ne yaptık :))

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika bir lezzet olsada
yesem öpüyorum...

Suskun dedi ki...

Lezzet fırtınası olmuş bu :)
Deniycem bende
ellerinize sağlık..

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers