Ads 468x60px

Pages

RULODAN DÖNME DİKDÖRTGEN PASTA:))



pembelinin mutfağı blogunda gördüm yapamak istedim ama benim kalıp biraz küçük geldi sanırım çok kabardı ,kıvırayıp derken kırıldı bende dikdörtgen pastaya çevirdim... ama tadı harikaydı... inat ettim rulo pastayı tutturacağım... birazda acele ettim ondan oldu sanırım.... ben üzerini süslemek için karamelli pasta kreması kullandım tek fark o var... tarifi için pembelin mutfağına tıklayınız....
AFİYET OLSUN.........

9 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

kalpkurabiye dedi ki...

bende bir keresinde böyle birşey yapmıştım bütün mahalle pastaya doymuştu gerçekten kocaman olmuştu ellerine sağlık canımmm tutturursun merak etme deneye yanıla oluyor:))

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım arkadaşım merhaba.Şekilde güzel görünüyor.Bence tutmuş..Ellerine sağlık.Sevgiler..

mandalincikmazi dedi ki...

Gülsümcüm
olsun canım ya
yinede çok nefis görünüyor ellerine sağlık kısmet değilmiş :))
Hadi sen yap ben senden tarifi alır ben de yaparım.....

Ayşe dedi ki...

Ellerine sağlık.Böylede oldukça güzel görünüyor.

GÜL DOĞAN dedi ki...

Canım benimde yılbaşında başıma aynı olay geldi bende senin gibi baton pasta yaptım.İç malzemesi aynı nasıl olsa boşver.Çokda güzel görünüyor pastan.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Atom karıncam afıyetler olsun sofranın bereketı artsın..ellerıne sağlık.
Sevgilerle...

Federica Simoni dedi ki...

mmm..che delizia!!!! complimenti!

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Bence böylesi de çok güzel olmuş. Tadı aynı nasıl olsa. Hepinize afiyet olsun. Sevgiler.

Esra dedi ki...

Gayet bu şekildede çok güzel olmuş,ellerine sağlık..

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers