Ads 468x60px

Pages

PATATESLİ POĞAÇA VE İNCİRLİ MİLFÖY RULOSU


Birazda başka tariflerden deneyelim pembe defter  blogundan aldım denedim... ben çok beğendim... herkese tavsiye ederim...


Bunlarda kuru incirli milföylerim... kuru inciri incir tatlısı yapar gibi hazırladım.... istediğiniz miktar kuru inciri az bir tereyağında az kavurup bir miktar demlenecek kadar su ilave ediyorum sonra demlenmeye bırakıyorum. üzerine ceviz koyup karıştırıyorum ve milföy yapraklarına sarıp kesiyorum bazen kürdan ile tek lokmalık hazırlıyorum.... sonra fırına sürüyorum... güzel bi lezzet oluyor servis yaparken pudra şekeri serpersek daha iyi olur... HERKESE AFİYET OLSUN..........

5 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık poğaçayı deneyeceğim...
Tatlıda çok değişik canım

Mutlu pazarlar..:)

SEVGİ dedi ki...

hem basit hemde lezzetlidir
ee ee daha ne olsun
eline sağlık ..

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Milföyü deneyeyim.Hem pratik hemde güzel olacağından eminim
Sevgiler...

e.esma.albayrak dedi ki...

beğendiğinize sevindim..
mutlu pazarlar:))

Özlem dedi ki...

Gülüsüm'cüm, patatesli poğaça çok çekici göründü bana :) eminim yumuşacık olmuştur, ellerine sağlık sevgiler

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers