Ads 468x60px

Pages

DALYAN KÖFTE



dalyan köfte tarifimi nursunca fikirler bloğundan aldım , denedim şimdi sizlerinde denemeniz için yayınlıyorum.... kendi başka tariflerimde var aslında yayınlamam gereken ama tarif yazmak için bugünlerde kafam hiç müsait değil... kendimi yazmaya veremiyorum.... en kısa zamanda görüşmek üzere...... bu arada tabağın yanındakilerde patates köfteleri..... onun tarifide inşallah başka zaman.....

7 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Unknown dedi ki...

Canım yni şablonun hayırlı olsun dalyan köfteye bayılırım ellerne sağlık sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

afiyetler olsun.
elinize sağlık.. sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

dalyan köfte nefis görünüyor yanindaki patates topcuklarda cok yakismis elinize saglik
sevgiler

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlıkk çok severim sunuma bayıldım....

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik..

Adsız dedi ki...

ablacım yemeklerin bir harika oy vermek için tıklıyorum ama olmuyor yardım edermisin

Unknown dedi ki...

uzun süredir denemek istedigim bir yemek.ellerine saglık.

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers