Ads 468x60px

Pages

PORTAKALLI İRMİK TATLISI





üzeri için
1 su bardağı su
2 çorba kaşığı nişasta
3 çorba kaşığı şeker
2 adet portakal kabuğu rendesi

iç malzeme
500 ml süt
6 kaşık şeker
6 kaşık irmik
2 adet portakalın suyu
1 paket vanilya

ayrı ayrı tencerelerde aynı anda yaptım bu tarifi.... önce süte irmik şeker portakal suyu ve vanilyayı ekleyip kaynamaya bıraktım bir taraftan başka tencerede suyu kaynatıp eritilmiş nişastayı şekeri ve portakal rendesini karıştırarak kaynattım. her ikiside muhallebi kıvamına geldiğinde bir kaşık portakallı pelteden koydum sonra aldığı kadar irmikli tatlıdan koydum kalıplara tam 12 adet çıktı.... irmikli tatlının yoğunluğu pelteden çok olduğu için irmik tatlısı ortada kaldı ve çok güzel bir görüntü çıktı ortaya.... bu tarifi başka kalıplarla denemeyin çünkü şekilli olarak çıkartması çok zor oluyor.... biraz buzdolabında soğutup tarçın ile servis yapabilirsiniz.... Bu tarifimi soft bowl yarışması için yaptım....sowt bowl silikon kek kalıplarının düzenlediği bir yarışma bu oylarınızı vermek için lütfen tıklayınız..... bu kalıplardan kazanmak istiyorum elimde eksik olanlar var arkadaşlar.... ya bana hediye edersiniz yada oy verirsiniz.....
 bu kalıpları 2007 den beri kullanıyorum hatta eşime aldıramamıştımda erkek kardeşim internetten satın almıştı bana hatırası var:))
AFİYET OLSUN......

5 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

soft bowl dedi ki...

MERHABA CANIM TARİFİNİ HEMEN ALIYORUM
YAYINLIYORUM
SENDEN RİCAM YARIŞMAYA KATILDIGINI DAHA BELİRGİN YAZMAN ÇÜNKÜ ARKADAŞLARININ OYLARI İLE KAZANABİLECEKSİN.
YARIŞMA SİTEMİZEDE LİNK VER OLURMU BAŞARILAR ARKADAŞIM
SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Gülsüm'cüm merhaba ellerine sağlık
çok şık ve leziz olmuş sevgiler...

paşakızı mutfakta dedi ki...

Merhaba arkadaşım..Baktım mutfaktan sesler geliyor:) Hemen geldim:)Ellerine sağlık..İrmikle yapılan herşeye bayılırım:)Sevgiler..

Işıl dedi ki...

yarışmada rakibiz ama..
başarılar diliyorum yinede

Suskun dedi ki...

mRB:) inanılmaz güzel gözüküyo. Nası canım istedi anlatamam:)enn yakın zamanda deniycem
Yarışmada başarılar dilerim:)

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers