Ads 468x60px

Pages

KARNIBAHAR GRATEN



Bu yemeğide dün yaptım ilk defa yaptım ama karnıbahar kızartması kadar güzel olan bir yemek.... herkese tavsiye ederim.... tarifini CAHİDE den aldım ismin üzerini tıklayarak tarife bakabilirsiniz..... Gayet açıklayıcı olarak vermiş tarifi...kendisine teşekkür ederiz....
AFİYET OLSUN....

5 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ellerine sağlık .Güzel görnüyor.Sevgiler.

CAHİDE dedi ki...

Güzel kardeşim tarifi beğendiğine sevindim.dün iki kez yorum yazmak istedim ama yorum sayfası açılmadı.
Maşaallah barekAllah çocukların çok tatlı.Buralarda nazar falan olur diye resim yayınlamaya çok korkarım ben.bende de 4 tane var teyzesi ellerinden öperler.En küçüğü 7 yaşında.
Ekmeklerinide çok beğendim ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık harika bir görüntü sevgiler...

rumma dedi ki...

Arkadaşım Cahide nin tariflerinin hepsi birbirinden güzeldir..:)

Sizde güzel yapmışsınız ellerinize sağlık sevgiler..

elif dedi ki...

karnıbaharı çok severim bende.ellerinize sağlık.yeni arka plan da çok güzel olmuş.sevgiler..

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers