Ads 468x60px

Pages

DOMATESLİ BULGUR PİLAVI



Yılın ilk gecesi gece yarısı saat 2:27 oldu bile ama uyku gelmedimi gelmiyor işte.... kız uyumasa çoktan uykum gelirdi yada onun uykusu gelmese kızardım kesin:)) neyse tarifime geçeyim basit bi tarfi zaten sonra yazabilirsem diğerlerine geçeceğim...  1 kaşık tereyağ 1 kaşık sıvıyağda 1 bardak yıkanmış iri bulguru biraz kavuruyorum sonra 2 domatesi rendesini ekliyorum 1 su bardağı su ve 1 tatlı kaşığı toz kırmızı biber ve tuz koyup kaynadıktan sonra dinlenmeye bırakıyorum.... sonra dere otu ile servis ediyorum....
HERKESE AFİYET OLSUN....
Bu kadar basit

5 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Melek* dedi ki...

bulgur pilavının hertürlüsü güzeldir değilmiki asıl osmanlı pilavı...:) ellerine sağlık

zeynebinsofrası dedi ki...

Tam bir bulgur hastasıyımdır.seni pilavında çok iştah açıcı görünüyor.ellerine sağlık...

Hansa dedi ki...

kızımla bildiğin bulgur delisiyiz küçüklüğünden beri gulgur pilavı diye yer :)
eline sağlık.
sevgilerimle...
ayrıca sofra istanbulda buyur gel....

Küçük Sofra dedi ki...

Her ne kadar pirinç pilavından vazgeçmesem de bulgura da hayır demem. Yanına da ayran... Misss gibi... Ellerine sağlık canım.

Suskun dedi ki...

nefis görünüyor:) keyifli bir yıl diliyorum.
sevgiler..

cafecikolata.blogspot.com

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers