Ads 468x60px

Pages

PEYNİRLİ SÜTLÜ BÖREK



yazmaya hiç takatim yok iki gündür niyedir bilmem:)) neyse bu sabah eşimin 15 günlük Denizlide tarım danışmanları kursu başladı sabah erken gittiği için ona börek yapıp koydum.(eee kıymetimi bilsin artık bana karacadan yeni çıkan tencere setinden alır artık:)) neyse böreği önceden dondurucuya sarıp koyuyorum acil durumlarda çok güzel oluyor..... 1 bardak süte 1 yumurta yarım bardak yağ ekliyorum harç hazırlıyorum sonra yufkayı sigara böreği saracak gibi kesiyorum.... sonra iki yufka alıp arasına bu sostan sürüyorum peynirli harcımıda koyarak iki kat halinde sarıyorum... sardıktan sonra tekrar süte tamamını batırıp tepsiye diziyorum.... önce epey ıslanmış görnüyor ama üzerine yumurta sürerek fırınladıktan sonra benim gibi yumuşacık börekler sevenlere su böreği tadında oluyor....


HERKESE AFİYETLER OLSUN......

2 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

casminella dedi ki...

Çok güzel görünüyor, su böreğine benziyorsa kesin deneyeceğim, ellerinize sağlık...

CAHİDE dedi ki...

Canım gerçekten çok güzel bir börek olmuş ellerine sağlık...

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers