Ads 468x60px

Pages

ASLIDAN BOL TEREYAĞLI İNCİR TATLISI





İNCİR TATLISI



EHLİ KEYİF ECRİN



VE TOMBİŞİM KÖSEM SULTANIM BERRA BİRSEN



İNCİR TATLI KIZLARIM ONDAN TATLI....

İncir tatlısı çok basit, istediğiniz miktar kuru inciri az bir tereyağında az kavurup bir miktar demlenecek kadar su ilave ediyorum sonra demlenmeye bırakıyorum. üzerine ceviz koyup servis yapıyorum.... ama siz kardeşim aslıcım gibi bol tereyağlı yapmayın sakın:))

4 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Luca and Sabrina dedi ki...

They're so beautiful!
Happy Christmas time and a Happy New Year!
Sabrina&Luca

aleyna dedi ki...

öncelikle maşallah yavrularınıza.çok tatlılar.blogunuzu ilk kez gördüm.izlemetede aldım.inşallah görüşmek üzere.

Pembe Tatlar dedi ki...

Ayy maşallah bebişler çok tatlı:)))

Canım tatlyı ben biraz daha farklı yapıyorum tabi tereyağınıda ölçülü kullanıyorum:D

Zehra Gürgen dedi ki...

İncir tatlısı çok güzel görünüyor ama kızların daha güzel ve daha tatlılar maaşallah !!

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers