Ads 468x60px

Pages

KARALAHANALI PATATES PASTASI:))






Bu dün yaptığım patates salatası alttakide dilimlenmiş hali.....
az tereyağlı içinde süt olmayan 5-6 patatesten püre elde ettim... evde salataların üzerine koymak için yaptığım karalahanam vardı yarısını kara lahana ile yarısını maydanoz ve dere otu ile karıştırdım...  kabımı serapak ile kapladım ve katlar halinde kalıbıma döküp buzdolabında dinlendirdim... sonra üzerini sarımsaklı yoğurt havuş rendesi ve dere otu maydanoz ile süsledim....
yeni arkadaşım pempe tatlar beni mimlemiş. yani 2010 yılından beklentilerimi soruyor..... işte yeni yıldan beklentilerim: karacadan marifetli set , toyota yaris, yeni smmm bürosu, istiyorum.... şaka bir yana kendim ve herkese önce sağlık mutluk başarı ve huzur diliyorum.... ama bu saydıklarımda olsa fena olmaz:))
bende yıldız ve cahideyi mimledim:))

6 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Patatesli herseyi cok severim. Pratik bir tarif, ellerine saglik.

Suskun dedi ki...

patatesin her haline bayılıyorum. nefis gözüküyor. Görsellik 100 puan:)
sevgiler..

GÜLSÜM dedi ki...

teşekkürler...

Pembe Tatlar dedi ki...

Gözlere şenlik eklerine sağlık canım ..
Harika gözüküyor..

fatma48-hazanyagmuru4 dedi ki...

s.a kardeşim sayfama yaptığın ziyaret ve güzel dileklerin duan için teşekküre gelmiştimki patetes salatasına hayran kaldım seni tanımaktan bu güzel blogun güzellikleriyle tanışmaktan çok mutlu oldum ayrıca bende aydınlıyım aynı yöredende sayılırız çok teşekkür ederim ellerine sağlık canım izlemeye aldım takibcin olacam sevgiler

Esma İzgialp Tanglay dedi ki...

Nefis görünüyor. Ellerine sağlık. Denemek isterim. sevgiler

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers