Ads 468x60px

Pages

ELMALI KREP




Malzemeler


2 adet yumurta

1,5 su bardağı un

1 su bardağı su

Yarım su bardağı süt

pişirmek için margarin

topak kalmayacak şekilde iyi bir karışım yapmak gerekiyor sonrası basit zaten tavaya bir kepçe döküp pişirmek gerisi el marifeti fakat herkes yapabilir.... sonrada arasına istediğinizi sürebilirsiniz ben elma marmelatı koydum siz artık neyi arzularsanız..... bu benim tatlı krizimi geçiştirmek için yaptığım birşeydi faydasıda oldu.... HERKESE AFİYET ŞEKER OLSUN....

5 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

tub@ dedi ki...

Elmalı hiç denememiştim ama krep çok güzel görünüyor, ellerine sağlık canım

sevgiler

lavantalimon dedi ki...

krepin her türünü yaparım peynirli meyvelei sarelleli çocuklar çok seviyorlar:)) ellerien sağlık.
ben karadenziden yazıyorum bu merzifon gümüşhacı köy usulü bir keşkek . arkadaşım yapmıştı
çokda güzel olmuştu.
ben de gogelda bakındım temel olarak orta sayadan gelen bri yemek fakat denzilide çok önem bulan bir yemek diye geçiyor haklısın denzilli konusunda en kısa zamnada yemen dilieğiyle sevgiler..

paşakızı mutfakta dedi ki...

merhaba canım..Krep hastası olarkatan harika buldum:)Ellerinize sağlık.Sevgiler..

Pembe Tatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım elmalıda güzel olur eminim...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım seni mimledim:)

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers