Ads 468x60px

Pages

BUGÜN ÖĞLE YEMEĞİMİZ-DAVAZ DOLMASI VE AŞURE


Anenemdeydim bu iş çıkışı öğle yemeğinde nefis dolma keşkek ve aşure haaa birde kuru patlıcan muşakkası vardı hepside yöresel tatlarda.... bu meşhur davaz dolmamız düğünlerde olmassa olmazımız... bunu en güzel ananem yaptığı için tarif vermiyorum.... çünkü bunu ben yapmam ondan yemesi daha güzel....


hıh aşurede geldi... sofra tamamlandı.... Canınız istedi biliyorum ama inşallah komşunuz sizinde kapınızı çalar aşure ile... yapın desem biliyorum zahmetli:)))AMA YİNEDE YAPACAĞIMDERSENİZ  AŞURE TARİFİ İSTERSENİZ TAZE NANE SİTESİNE EKLEDİ BİLE... ORADAN BAKABİLİRSİNİZ....

2 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Pembe Tatlar dedi ki...

Afiyetler olsun ....

TAZE NANE dedi ki...

Bu güzel ince davranışın için çok teşekkür ederim.
Sevgiler.

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers