Ads 468x60px

Pages

KİREMİTTE TABAK KÖFTE


Malzemeler
500 gr kıyma
3 adet orta boy soğan
2 kaşık salça
1 tatlı kaşığı tuz
1 tutam maydanoz
1 su bardağı galeta unu
1 yumurta
kimyon
karabiber

İç Malzeme
konserve bezelye
4 adet haşlanmış patetes
biraz rende kaşar

Önce köfte malzemelerimi bir güzel yoğurdum ve buzdolabında dinlenmeye aldım bu arada patateslerimi soyup halka halka doğrayarak haşladım haşlama suyunun içine 1 tatlı kaşığı şeker 1 tatlı kaşığı tuz ve biraz zeytinyağı koydum... daha sonra toprak kalıplarımı alıp iç kısmını kaplayacak şekilde köfteleri yerleştirdim....daha sonra her kaba iki kaşık bezelye ve haşlanmış pateteslerden aldığı kadar ilave ettim.... en üstünede kaşar serptim. su dolu fırın tepsisinin üzerine koyup 35 dakika pişirdim....
HERKESE AFİYET OLSUN....

1 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

humeyra dedi ki...

Çok güzel fikir, genelde köfte birşeylerin içine dolardı, şimdi köfteye patates dolmuş :) Hoşuma gitti. Bir ara denemek üzere fikri aklımın köşesine aldım.

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers