Ads 468x60px

Pages

PERDE PİLAVI VE SOFT BOWL YARIŞMASI:)))



Evet arkadaşlar yine ben illaki bu kalıpları almam gerekli:))) bir tarif ile daha yine birlikteyiz... küçük servisi kolay milföy ile yapılan perde pilavları ile karşınızdayım.....
Malzemelerimiz
3 adet yaprak milföy
bir avuç kadar badem(kabukları soyulmuş)
ve yumurta sarısı

İç malzemesi
1 adet tavuk göğsü (haşlanmış)
1 bardak pirinç
1 tutam tuz
biraz dolmalık fıstık
ve 2 bardak tavuk suyu
2 kaşık tereyağ

önce milföylerimizin bir yaprağını dörde böldüm ve onları incelttim. soft bowl kalıbımın dibine yumurta sürerek bademleri yerleştirdim. sonra küçük kalıplarıma milföyleri yereştirdim. bir tencerede yağda önceden dolmalık fıstık ve pirinçlerimi kavurdumbir tutam tuz ekleyip haşlanmış ve didiklenmiş tavuklarımı attım..en son suyunu ilave edip suyunu çekmesini bekledim ama dinlenmesini beklemeden milföylerin içine yerleştirdim....
üzerlerini örtüp tekrar yumurta sürerek fırında kızarana kadar pişirdim....
bademlerim yumurta ile fazla haşır neşir olduklarından fazla görünmüyorlar ama onlarda ayrı lezzet vermişler kızımla yanlızdık afiyetle yedik... bu şekilde tam 12 adet küçük perde pilavcıkları çıkıyor.... servis yapmasıda kolay herkese tavsiye ederim....
AFİYET ŞEKER OLSUN....

3 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Adsız dedi ki...

Ellerine sagli canim cok nefis görünüyor...

bol sanslar yarsimada..

Alime dedi ki...

gülsüm hanım merhabalar 49 pdçs etkinliğine katılmak için sitenizde bir tarif yayınlıyorsunuz mutfakta sanatın düzenlediği 49. porselen demlik çay saati etkinliğine gönderiyorum diye belirtiyorsunuz.sonrada bana yorum bırakıyorsunuz ben de yayınlıyorum :)

soft bowl dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE KATILDIĞIN İÇİN TEEŞKKÜR EDERİZ BİRSENCE...

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers