Ads 468x60px

Pages

MUFFİN GİBİ BÖREK:)))


SOFT BOWL MUFFİN KALIBINDA KEK OLURDA BÖREK OLMAZ MI?


böreğimi muffin kalıplarımın içine yaptım geçenlerde.... çok güzel bir görüntü ortaya çıktı... soft bowl muffin kalıbının içine önce bir kaç kat yufka yerleştirdim sonra lorlu maydanozlu harcımdan koydum sonra aralarına sütlü yumurtalı ve yağlı harçtan dökerek bu işlemi tekrarladım.... son olarakta en üstüne harcımdan döküp üzerine çörek otu serperek fırına sürdüm.... son hali bu şekildeydi.... servisi de kolay oldu... çünkü börekler kesildiğinde içindeki malzeme hep dağılır ve ben bu görüntüyü sevmem.... siz nasıl buldunuz.... EŞER KABUL EDERLERSE BU ÜÇÜNCÜ TARİFİM OLACAK BUNUDA SOFT BOWL SİLİKON KALIPLARI İLE YAPILAN TARİFLER YARIŞMASINA  GÖNDERECEĞİM.....

İNŞALLAH KAZANIRIM BU YARIŞMAYI....

7 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

TAZE NANE dedi ki...

Harika görünüyor.
Sevgiler.

KEYFESEYRAN dedi ki...

OLMAZ MI CANIM YAPINCA HERŞEY OLUR ELLERİNE SAĞLIK ÇOK İYİ BİR FİKİR
KELİME DOĞRULAMAYI KALDIRIRSAN YORUM YAZMAMIZ DAHA KOLAY OLACAK SEVGİLER

Yıldız dedi ki...

Harika !!
fincan böreği gibi olmuş :)) ellerine sağlık...
Bu arada canım sen de kiraz değilde bunlara armut şekli verebilirsin saplarınada karanfil kayup sarı birazda kırmız gıda boyasıyla yapabilirsin aynı hamur ve aynı işlemi uygulayarak...

Pembe Tatlar dedi ki...

Süper bir fikir tek porsiyonluk ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Cok degisik harbiden ya:)))


Ellerine sagli canim...

soft bowl dedi ki...

tatlım tarifin gerçekten çok güzel ama bu seferlik sadece kek v.b. tariflerin yarışması var ama tarifini sakla ileride başka yarışmalarda olacak...birsence...

soft bowl dedi ki...

tatlım böreğiğ görünce yok dedim ama kalıpları kullandığın için alıyorum seni şekerim..birsence...

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers