Ads 468x60px

Pages

DOMATESLİ EKMEK(49. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ)






1CUP SU
1 YEMEK KAŞIĞI YOĞURT
1 KÜÇÜK KAŞIK MAYA
1 KÜÇÜK KAŞIK TUZ
1 KÜÇÜK KAŞIK ŞEKER
3 ÇORBA KAŞIĞI ÖNCEDEN ISLATILMIŞ DOMATES
4 CUP UN
1 YUMURTA

BU TARİFİ 49. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ İÇİN YAPTIM VE MİSAFİRLERİME İKRAM ETTİM MAKİNADA YAPILAN ÇAY SAATİNEDE ÇOK YAKIŞAN PRATİK BİR TARİF ÜZERİEN LABNE PEYNİR SÜREREKTE İKRAM EDEBİLİRSİNİZ...HERKESE AFİYET OLSUN.....

4 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

Alime dedi ki...

Katılım için teşekkürler tarifinizi aldım..

soft bowl dedi ki...

MERHABA TATLIM YARIŞMAYA KATILMAK COK BASİT KEK KALIBI İLE YAPILMIŞ BİR TARİFİNİ YAYINLIYORSUN VE SOFT BOWL YARIŞMASINA KATILDIGINI YAZARAK SİTEMİZE LİNK VERİYORSUN
GELİP YORUM BIRAKIP TARİFİM HAZIR DİYORSUN BEKLİYORUM TARİFİNİ SEVGİLER

elif dedi ki...

merhaba,
kuru domatesli sanırım ekmek.ben de cok yakıştırıyorum kuru domatesi tuzlu keklere ve ekmeklere.ellerinize sağlık.bloguma ziyaretiniz ve yorumlarınız için teşekkür ederim.şablonla ilgili bir soru sormuşsunuz.Şablonu,internetten "blog template" şeklinde aramalar yapıp değişik arka planlar bulabilirsiniz..Daha sonra seçtiğiniz arka planın html kodunu kopyalayıp kumanda paneli-yerlesim-gadget ekle den html kodunu secip oraya yapıştırınca istediğiniz arka plan blogunuza uygulanır.Umarım yardımcı olabilmişimdir.Sevgiler..

mandalincikmazi dedi ki...

Merhabalar arkadaşım,
ziyaret ve yorum için teşekkür ederim...
Pepino yetiştirdiğinizi yazmışsın merak ettim çekirdeğini nerden buldunuz ve hangi meysimde diktiniz .....
Teşekkürler....
Not :
Kızların çok tatlı maşallah :))

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers