Ads 468x60px

Pages

GELİN ÇERÇEVESİ


KENDİMİ HOBİYE VERDİM.... EVDE TV YOK VAKİT GEÇMİYOR:))

5 DEĞERLİ YORUM VAR. SENDE YAZAR MISIN?:

KEYFESEYRAN dedi ki...

eline sağlık canım ne güzel yapmışsın televizyon izlememek en güzeli,köreliyor insan ,beyni uyuşuyor resmen bağımlı oluyor insan en güzeli uzaklaşmak televizyondan sevgiler

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

merhaba canım..aynı dönemde okumuşuz demek..mutlaka ortak derslerde bulunmuşuzdur..ne güzel mesleğini eline almışsın..benim de bgn yarın belli olacak inşallah..tanıştığımıza memnun oldum:)çerçeve çok hoş olmuş..televizyonsuz hayat çok daha güzeldir eminim..sevgiler..

Küçük Sofra dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.

Seni izlemeye aldım, bana da beklerim ;)

GÜLSÜM dedi ki...

evet tv hala yok bakalım daha neler yaparım...

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Elinize sağlık çok hoş bir güzellik çıkartmışsınız ortaya...
Mutluluk sizinle olsun her daım.

Yorum Gönder

LilySlim Diet days tickers